هفتمین المپیكی دوومیدانی ایران: لندن برایم زنگ تفریح نخواهد بود
نوشته شده توسط : sadis

'ابراهیم رحیمیان' عضو تیم ملی پیاده روی ایران روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان این مطلب اضافه كرد: پس از حضور افشین داوری به عنوان رییس فدراسیون دوومیدانی، شرایط خوبی در اردوی تیم پیاده روی بوجود آمد به حدی كه امید زیادی برای پیشرفت در این رشته حاصل شد.

وی افزود: رییس فدراسیون دوومیدانی با درخواست من مبنی بر داشتن مربی موافقت كرد و مربیم تمام وقت در اختیارم بود چرا كه در نظر داشتیم برای نخستین بار در ماده پیاده روی سهمیه المپیك را بدست آوریم.

رحیمیان گفت: برنامه بعدی من حضور پر قدرت در بازی های المپیك لندن است چرا كه می خواهم از این فرصت بوجود آمده حداكثر استفاده را ببرم.

این ورزشكار تصریح كرد: مطمئنا 'زنگ تفریح نخواهم بود' برای اینكه برایم مهم است جزو ورزشكاران رده بالا در بازی های المپیك باشم.

وی در خصوص مسابقات پیاده روی قهرمانی آسیا در ژاپن نیز گفت: مسابقات از سطح بالایی برخوردار بود ضمن اینكه ورزشكاران بزرگ تیم های ملی ژاپن، چین، كره جنوبی، هندوستان، اندونزی، هنگ كنگ، تایوان، مالزی، ویتنام و سنگاپور نیز كه از جمله مطرح ترین ورزشكاران جهان بودند، در این رقابت ها حضور داشتند.

نفر پنجم مسابقات پیاده روی قهرمانی آسیا در ژاپن تصریح كرد: ورزشكاران ماده پیاده روی چین و ژاپن صاحب مدال های جهانی و بازی های المپیك هستند بنابراین نمی توان سطح این مسابقات را پایین یا متوسط ارزیابی كرد.

1346 / 1589





:: برچسب‌ها: آبی , جشنواره ,
:: بازدید از این مطلب : 357
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: